Friday, February 10, 2012

aku cuba!!

dulu.... aku banyak lakukan kesilapan.. aku banyak sakiti hati orang.. dan juga banyak menyusahkan orang.. bukan mudah diri manusia itu untuk mengubah sikapnya dari yang buruk kepada yang baik.. aku cuba pendam rasi sakit di hatiku.. aku cuba untuk mengubah sikap aku yang dulunya tidak setia,kepada yang setia pada yang satu, aku cuba untuk jujur,sebab dahulunya aku seorang yang tidak jujur pada seorang lelaki,, aku cuba untuk lebih menghargai cinta seorang lelaki, kerana aku xnah mempercayai cinta,, aku cuba untuk jadi yang anak yang baik, aku cuba belajar sungguh2 agar keluarga aku bangga denganku.. aku cuba semuanya..agar orang yang di sekelilingku tidak kecewa ngan perangai kau.. aku sayangkan mereka.. hmmmm...........

No comments:

Post a Comment