Sunday, November 4, 2012

saba..

aku saba je dengan die.. die nak aku jadi pempuan yang sopan santun, xnek motor dengan lelaki, dan senang cerite macam pempuan solehah la... hmm..aku ne orangnye macam mane, ganas, xreti dok diam, dan peramah..

aku boleh ikut ape yang die xsuke, dan aku cube jauhkan.... sebab kerane aku syangkan die... sayang sangat2... die nak aku jujur, aku jujur.. die nak aku setie, aku setie... :( tapi biler jujur, kene mara...cakap aku ne la, tu la... SABA JELA....

ade satu malam, akunak balik keje... motor pulak boleh rosak.. peh... dah la aku sorang2.. biler call dak2 ne sorang pun x angkat. aku call si khalil, die angkat pulak.. dan aku pun tanpe buang mase nak cepat sebab ade hal lain, so.. aku tumpang die ke kolej teratai.. untuk aku mintak kunci umah kat kawan aku yang namenye pika..

selepas itu, biler die call, tanye aku keadaan aku, dan aku bagitau yang aku trpakse tumpang kawan aku untuk cepat balik ke asrama.. aku terdesak...sebab aku nak cepat.. biler die tanye, "awak tumpang sape, aku jawabla, khalil kawan saye.. dan die mule mara dan bengang kat aku.. aku pun paham... dan kalau aku kat tmpat die sekali pun , aku kene jugak paham.. xkan la aku jalan kaki sorang or suruh dak pempuan same2 tolak motor.. aku.. da pujuk, cakap bek2 tapi die tetap anggap aku macam buat salah besar GILER..

hmm...
so..bermule perang dunie... aku sabar..dan terus pujuk die.. tunggu msj dari die.. seketul2 die balas.. mcm biskut...
saba jela..
yela aku kenal jenis pempuan mcam aku ne.. dan aku tau ko nak pempuan yang jenis macam mane...

No comments:

Post a Comment